mandag 18. oktober 2010

Vaskemaskinen står...

I går skulle jeg sette på en maskin med bleier og håndklær. En full maskin siden jeg ikke vaska bleier dagen før. Etter en stund oppdaga jeg at maskinen ikke gikk. Døra var ikke skikkelig igjen, så jeg lukte den, men den gikk fortsatt ikke. Så nå må jeg ned i vaskekjelleren å lirke og lure. Pappaen skifta bleie på gutten før han la seg i går (fortsatt papir om natta). Da jeg skulle skifte på han i morges (til en av de få reine tøybleiene) så jeg at han hadde på seg svømmebleie. Det var vått og ekkelt det. Stakkar gutten. Ikke at han har lidd noen nød da, han har sovet godt gjennom hele natten. Jeg vet ikke om jeg har nok rene bleier til å holde ut dagen. Jeg har noen lånte bleier fra en venninne som jeg ikke har tatt u bruk enda. De blir nok redningen, så får det heller være at en er rosa med hjerter ;-)

Snill tøybleievenninnes mamma har vært innom med både tøybleier og klær.

Preston's pants. Finnes også i litt mer guttete prints hos Stellerommet.

Så nå har tøybleiegutten hjerte mot stumpen.
Ikke glem giveawayen, hvor du kan vinne en splitter ny Itti Bitti D'lish :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar