lørdag 16. oktober 2010

Pakke til meg (og pakke til deg...)

I dag kom pakken fra Naturbaby, så når de bleiene er kommet på vask og tørket, tror jeg at jeg vil kunne kalle meg tøybleiebruker på dagtid uten å være redd for at jeg skal gå tom. Pictures!

Min kjære svigerbror var så snill og henta pakke for meg... 
Fra Naturbaby som har opphørssalg. 
Saks for hurtig åpning.

Spent, hva var det jeg bestilte?

Noe mønstret som jeg ikke kjenner igjen...handlenett

Og bleier. Deilige, fluffye Itti Bittier.

Og tøybleiegutten må inspisere....

Og prøve ullbukse fra Selana.

Moooo

Itti Bitti D'lish AIO L i elfenbenshvit

og med kumønster som pappaen liker.


En grønn i meduim, passelig i en liten stund til.
Og kongeblå kom i både L og M. Den i M kan bli din, hvis du følger litt med fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar