søndag 3. oktober 2010

Andre tøybleieblogger og konkurranse

Nå har jeg laget en liste over andre tøybleieblogger på høyresiden av bloggen. Om den ikke er til nytte for noen andre, så er den i alle fall nyttig for meg. Har hendt så mange ganger at jeg har funnet en fin blogg, og så har jeg aldri funnet den igjen. Jeg vet at jeg kan legge den til i favoritter, men det blir ikke gjort, og om jeg gjør det, så blir de ikke brukt.

Når jeg var på let etter tøybleieblogger kom jeg over bloggen til nettbutikken Lev logisk. Jeg har aldri handla der, men vært innom og kikka flere ganger. Der var det en konkurranse på gang, og det må man jo være med på. Konkurransen går ut på å velge hvilket banner man liker best. Det er litt ulik tekst på dem. Her er den jeg likte best.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar