fredag 29. oktober 2010

Morgendagens bleier

Ja, morgendagens bleie, ikke fremtidens nødvendigvis, blir Applecheeks. Jeg har en Applecheeksbleie som jeg har lånt, men ikke fått prøvd enda. Jeg tror ikke jeg fikk med tilhørende innlegg (de selges uten innlegg, så det kjøper man utenom da). Bleien er veldig brei syntes jeg, men jeg fant ett innlegg som var litt bredt, og et smalere (normalt) som jeg la oppå. Grunnen til at jeg skal prøve den akkurat i morgen, er at vi så vidt er i oktober enda, og nettbutikken Lev Logisk, som selger Applecheeks har 25% rabatt i oktober. Veldig kjipt om jeg elsker bleien og ikke får med meg tilbudet. Vet det er mange som sverger til Applecheeks, men jeg er litt skeptisk. Jeg skal i alle fall gi det en ærlig sjanse. Her er Applecheeks' turtorial video, og jeg ser forresten at jeg ikke har Applecheeksinnlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar