torsdag 28. oktober 2010

Fornøyd og ikke fullt så fornøyd

For litt siden handla jeg hos Morsmelka.no. Jeg kjøpte blant annet en GroVia Dream-Eze AIO, som er en utgående modell. Innleggene er festet i ene enden, slik at de skal tørke fortere. Nå har jeg prøvd denne bleien en gang, og jeg kan si at det ikke kommer til å bli den første bleien jeg tar etter. Jeg syntes bleien blir litt klumpete foran. Litt stram, mens baken er posete. Ikke at det gjør noe, men det var en sånn kontrast i fra fronten. Et annet kjøp fra samme butikk var BG økologisk AIO som er en onesize bleie. Denne var jeg litt skeptisk til, men den var jo sååå fin. Den ble prøvd før vask, så jeg har ikke testa hvor godt den funker da. Gleder meg til å få den tørr og på stumpen. Ikke umulig at det kommer flere av den sorten i hus. Har ikke bilder av BGen på. Men her er Dream-Ezen.

Litt posete bak, og kanskje litt stram strikk.

Klumpete i front.

Litt av innsiden stikker ut. Fort at det kan føre til fuktige klær kanskje?

2 kommentarer:

  1. BG øko AiO er suuper, syns vi :)

    SvarSlett
  2. Kjenner at den kan bli en favoritt. Tror jeg må ta meg en prat med barnehagen, selv om det er lenge til barnehagestart. Hvis de syntes de er greie, så kan det kanskje bli barnehagebleier. Men hvem vet, jeg har sikkert hatt 10 nye forelskelser etter det ;-)

    SvarSlett