søndag 10. oktober 2010

Bloggeferdig!

Jeg er helt bloggeferdig! Og det betyr ikke at jeg er ferdig med å blogge. Stikk motsatt, jeg har så mye jeg vil blogge om NÅ! Skrev i et tidligere innlegg om Naturbabys opphørssalg. Jeg fikk svar på mailen om rabatt på bleier. Det var det! Så 40% på Itti Bitti, det kan jeg jo ikke la gå fra meg. Jeg har vært litt småskeptisk til passformen til den Ku-Ittien jeg har. Den har liksom virket litt knapp, selv om den sitter godt på. Nå leste jeg at den kunne være nettopp det, så selv om ikke gutten er 9 kg enda, så bestilte jeg mest large. 123,- for en bleie! 111,- for Ku-ittien. Jeg bestilte vel et par bleier i medium og 3 i large. Fikk bestilt et par natursutter også. Se på disse herlighetene jeg får snart da.

1 kongeblå i M og 1 i L

1 limgrønn i M
I tillegg får jeg en i kumønster og en elfenbenshvit i L. Hovedgrunnen til at jeg kjøper kubleien, selv om det er dårlig trykk på mønsteret er pappaen i huset. I mårrest skulle han nemlig skifte bleie, og han ville ikke ta på tøybleie. Jeg har funnet ut at hvis jeg skal få han med på dette, så kan han ikke pushes. I ettermiddag da vi var hos besteforeldrene til tøybleiegutten, fikk han på seg kubleien. Vel hjemme og på fanget til pappaen i bare kubleien fikk bleien mange godord. Den var KUl ;-) Kanskje det er kule bleier som er veien å gå?

Jeg har shoppet mer....(heldigvis nye penger på konto i løpet av uka)...men det skal jeg fortelle om i morgen.

5 kommentarer:

  1. Jeg har drømt om IttiBittier og tøybleiesalg i natt ... Note to self: Ikke lese blogger like før sengetid.

    SvarSlett
  2. Hei!

    har du en epostadresse jeg kan kontakte deg på?
    :-)

    SvarSlett
  3. ikt.kristin@gmail.com
    Hvis det var meg du mente ;-)

    SvarSlett
  4. Haha, jeg trodde Tøybleiemamma var Sally. Sorry for den. ;-)

    SvarSlett