tirsdag 5. oktober 2010

Bleier i posten?

Har vi fått pakke i dag?
Ja, det har vi!

Oj, det er spennende. Pakke fra Bleieboden.
Vi må gå gjennom høsten før vi kan åpne pakken.
Gleder vi oss? JA!
En BumGenius AIO str M

Den geniale BGen har lomme i tillegg til å være en AIO.
Bitti med et litt sliten kumønster
Bittien inni

Bittien inni med et fastsydd, men løst ekstra innlegg.
 Ekstra oppsuging, men ikke ekstra tørketid. :-)

Til slutt en Fuzzi Bunz lommebleie

Myk og deilig innisde på Fuzzien

Fuzzien med innlegget. Lett å putte på plass.
Da er det vaskemaskinen neste, bare det blir ferdig det som er det. Var litt interessant å lese på de ulike bleiene hva som var anbefalt av vaskemiddel. Det jeg hele tiden har lest (og kommer til å forholde meg til), er at man skal bruke 1/3 av normal mengde. På BGen står det at man skal bruke 1/4, mens det på FBen står 1/2. 1/3 er kanskje et kompromiss? Vel, jeg gleder meg til i morgen, da blir det tøybleiestart her. Selv om jeg ikke regner med at AIOene er tørre enda da. Weeeeeee!!

4 kommentarer:

  1. Hei, takk for mange kommentarer i bloggen min! :)
    Svarer på alt her jeg.
    Ang. makronoppskrift så husker jeg ikke, jeg bare søkte på google - det er hundrevis av forskjellige måter å gjøre det på :)

    Anis-oljen har jeg kjøpt på Panduro, så jeg vet ikke hva slags det er.

    Og en IKKE-strikker kan strikke dressen ja, men bør vel lære seg basics først:)

    Ang. farger sort/hvitt/farge så har jeg brukt Gimp - fotoredigeringsprogram og gjort en "Color Splash"-effekt. Google it :)

    SvarSlett
  2. google er en fin ting ;-) Tror jeg må kjøpe meg den nøstebarnboka og se om det er noe jeg kan få til. Vet ikke om rettstrikking, felling og øking er nok basics, men det går vel kanskje an å øve seg.

    Har aldri smakt sånne makroner, men det ser så himla godt ut.

    Takk for svar :-)

    SvarSlett
  3. Grattis med nye bleier. Vi fikk også pakke fra Bleieboden i dag, men det var ikke så mye fint som det du fikk, men noe moro var det: bambusinnlegg og rosa PUL-sperrelag. Fra før ligger det en drøss brettebleier, et halvt dusin formsydde og noen lommebleier og venter på at vesla skal komme ut så vi får prøvd alt sammen.
    Gleder meg til å se hvordan det går med tøybleiestarten deres.

    SvarSlett
  4. Takk! Når nummer to forhåpentligvis en gang kommer, så blir det tøybleier fra starten av. (Så sant dette går bra da...)

    SvarSlett