mandag 4. oktober 2010

Bleier på tørk

Her henger noen bleier og innlegg til tørk. De er nok tørre nå, så da blir arbeidet å få stappet dem hensiktsmessig. Jeg prøvd å huske hva som var inni BumGeniusen før jeg hev den til vask, men vet ikke helt om jeg husker. Har visst litt mange rare innlegg, siden jeg har fått noen gratis hos en hyggelig dame. På bildet her vises i alle fall Muksuten (med elefanter), 2 BumGenius og en Knicker Nappies. Mulig det vises en formsydd der også, men den vil uansett ikke bli tatt i bruk enda. Har ikke noe sperrelag, altså noe som kan være utenpå og holde den tett. Planen er å bruke formsydd på natt, så det må være en bleie som suger en del. Aner ikke om disse jeg har gjør det.

Ellers har jeg noe spennende på gang. Det er tøybleierelatert og det er bloggrelatert. Og jeg kjenner jeg gleeeeder meg veldig. Følg med, plutselig så klarer jeg ikke å holde meg lenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar