søndag 24. oktober 2010

ebay....

På tøybleieforumene jeg frekventerer snakkes det mye om Kinableier kjøpt på ebay for tiden. De er billige, fine og sendes fraktfritt. Jeg har ikke tenkt så mye på disse, men i det siste har de fått mange bra tilbakemeldinger. I går var jeg på en blogg og leste om kinableiene. Hmmm....har penger på PayPal-kontoen....lage ebay-profil....tenke. En bleie med frakt kan man jo få til rundt 30 kroner. Og akkurat NÅ, har jeg inne et bud på en bleie. Jeg leder budrunden, og i skrivende stund har jeg også vunnet den. (og betalt). 5,69 AUD (australske dollar) ble det, med fri frakt. Jeg tror stort sett at bleiene er like hos ulike selgere, men det kan visst være litt forskjeller. Jeg har kjøpt her, uten at jeg har hørt noe om denne selgeren. Finne selvsagt ikke noe bilde jeg kan bruke nå. Den er i alle fall blå med mønster. Tror jeg skal prøve å finne en sånn minkybleie, altså med pels. Det sies at disse er litt ulike på størrelsen. Forøvrig er det onesize. Da er det bare å vente i spenning da.

(jeg skulle jo ta det med ro med denne handlingen....men har visst en pakke på tur fra Bleieboden også)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar