lørdag 9. oktober 2010

Julekalender

Det er enda en stund til jul, men jeg har begynt å glede meg. Jeg elsker julekalendere. Hvert år pakker jeg inn gaver til lillesøsteren min, som ikke er så lita lenger. I fjor fikk jeg kalender hos mamma. Stas! I år har jeg planer om å ha kalender til tøybleiegutten, selv om han ikke skjønner noe av det. Men jeg skal lage en kalender til, og den skal være HER. Jeg skal nemlig ha en tøybleiebloggjulekalender. Så fra 1. - 24. desember kan du vinne en tøybleiepremie her på bloggen. Det vil si, det blir nok ikke tøybleier hver dag, men en del. Jeg har allerede fått ja fra en del bedrifter som vil gi. Åååååå som jeg gleder meg :-) Dere får følge med fremover, så kanskje kommer det noen sniktitter på premiene.

Enn så lenge får jeg hive meg på Brit's små puslerier sin giveaway, for hun gir bort nettopp en julekalender. 24 pakker litt tilpasset vinneren er premien. Gjett om jeg vil vinne??? JA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar