onsdag 13. oktober 2010

Skitten, men tørr

Jeg holder det fortsatt gående med tøy. Jeg som bare trodde jeg skulle prøve i et par dager. Nå har jeg jo fått litt hjelp av bleioteket da. Men jeg kan jo ikke fortsette med å vaske 3 bleier hver dag. Det er ikke flere hånnduker eller vaskekluter å hive med i vasken. Så jeg gleder meg til pakken fra Naturbaby med Ittier kommer. I dag måtte jeg hive en helt tørr bleie til tørk. And this i why, i bilder.

Mammaen lar tøybleiegutten spise i bare bleien, overbevist om at bleien straks er klar  for skifting. Men den var helt tørr, bare full av grøt og banan. Mammaen skyller tøybleiegutten i dusjen, pakker han i et håndkle, ammer, oppdager at håndkleet er veldig vått. Tøybleiegutten har nok tissa. Ja, ja....da setter vi han i senga mens mammaen prøver å tørke av bleien.

....og DA tisser tøybleiegutten. Og mammaen er kjempeglad for at hun faktisk lånte tisselaken hos det som snart er tøybleietanta (når bare bleiene kommer.)

Da ble det bleiotekets Itti Bitti SIO i L

Pusete og deilig.

Passet perfekt på innerste hakk. Man kan fortsatt kneppe den enda mindre da.

4 kommentarer:

  1. Må si at denne bleien så nett og liten ut. Jeg kjøpte en OneSize fra Imse Vimse og min lille gutt fikk en diger bleierumpe (når man tok på sperrelaget). Fordelen er jo selvsagt at jeg kan bruke den hele bleieperioden... Han vokser vel inn i den ganske snart.

    SvarSlett
  2. Itti Bitti er kjempenett! Denne er i L, og han kan nok ha den str lenge. Gleder meg veldig til jeg får mine Ittier i posten.

    SvarSlett