fredag 15. oktober 2010

Nytt brukt

Da har jeg kjøpr og fått mine første formsydde som jeg tenker å prøve på natt etterhvert. På en tråd jeg leste om nattbleier en gang bet jeg merke i hva ei dama sa. Hun hadde tre ulike formsydde bleier til natt. Alle stappet med P'tit blå kant. Muksut med to innlegg, P'tit bamboo dry med ett og GNST klarte seg selv. GNST står for Good Night Sleep Tight. Jeg leita etter den lenge, og nå fant jeg den på Hippe Hippo. Men det er ikke det jeg har fått i posten. Jeg har fått to Muksut formsydde. Det som er bra med dem, er at de har en lomme for ekstra stapping. Når bare ullbuksa fra Naturbaby kommer, så skal jeg prøve den ei natt. Kjenner jeg gleder meg....er jeg rar?







2 kommentarer:

  1. Nei, du er ikke rar ;P Akkurat nå gleder jeg meg til den første Bitti-bæsjen, og til å se om hun tisser igjennom siden jeg ikke har booster i ;) Lurer på hva som kommer først!

    SvarSlett