torsdag 21. oktober 2010

Bleieprøving, pakkeventing og påminning

I dag fikk vi prøvd den nyeste bleien, Celebriansen. Jeg hadde i ett av innleggene jeg bestilte fra Ordentlige bleier. Da jeg skifta var bleien på nippet til å være fuktig utenpå PULen, men det var etter over 4 timer, med et innlegg jeg ikke har vaska (det er vaska 3 ganger før det selges). Så det er vel ikke så ille. Vanligvis har han ikke bleien så lenge på da. Jeg måtte til legen, og der var det litt mer venting enn forventet, så da ble det sånn. Bleien er veldig fin, men er litt usikker på hva jeg syntes. Jeg må nok prøve den et par ganger til og studere passformen litt og justere borrelåsen. Den bleien som var i bleiotekpakken hadde knapper. Kunne tenkt meg å prøve det og. Her er i alle fall bleien i action i et litt dårlig morgenlys i heimen.
Vil opp, opp, opp
Jeg venter på en pakke fra Morsmelka. Jeg skulle bare bestille våtposer, siden det er noe jeg trenger, men det ble visst litt mer. Tre bleier og et par ekstra BGinnlegg. Tøybleietanta har også bestilt derfra og fikk en hyggelig håndskrevet lapp med bestillingen som kom fort. Så jeg regner med pakken er her i morgen. Da blir det bilder av bleier og poser. Tøybleietanta har bestilt vaskenøtter derfra og er veldig fornøyd med dem, så kanskje det blir det og etterhvert. Vi får se.

Så må dere ikke glemme giveawayen! Du kan vinne en helt ny kongeblå Itti Bitti D'lish i M her! Trekningen skjer sikkert natt til søndag. (straks over midnatt tipper jeg. Kjenner meg ivrig ;-))
Denne kan bli din...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar