søndag 10. oktober 2010

Opphørssalg hos Naturbaby

Naturbaby har opphørssalg. 30% på ull-klær og 40% på alt annet reklamerer de for. Jeg var å så på bleiene (de har blant annet Itti Bitti), men de var ikke nedsatt. Har sendt dem en mail for å spørre. Var en del flere ting som heller ikke var satt ned. Men jeg har handla litt uansett. Rispapir er endelig bestilt, sammen med en olivensåpe for vask av ubehandlet ull og en Selena ullbukse til å ha over formsydde. Den er i str 2, men det var ikke opplyst om størrelsene, så jeg gambler på at den passer. Det blir altså min første ullbukse, som bare venter på formsydde å ha under seg. De hadde forøvrig også ullbukser med borrelås på salg. Imse Vimse og Baby Beehinds. Bildet er hentet fra Naturbaby.

2 kommentarer:

  1. Lykke til i smekkekonkurransen min :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Mente Sophie-konkurransen :) Bli gjerne med på de andre også om du vil :)

    SvarSlett