lørdag 30. oktober 2010

AppleCheeksprøving

Vi fikk prøvd AppleCheeksen i dag, og den var for så vidt grei. Kunne tenkt meg å prøve med tilhørende innlegg for å prøve sperrelagfunksjonen. Blir nok ikke noen hurtigkjøp på meg i dag. Jeg har forøvrig brukt opp lagringsplassen for bilder, så jeg får ikke blogget så mye jeg ville i kveld. Har egentlig mye på hjertet, men det får vente. Har oppgradert kontoen, men kjenner at det er mer fristende med filmtitting, enn å finne ut av ting her. Nå er det "Sommeren med Gøran" på headweb.com.




6 kommentarer:

  1. Ser ut som om bleia sit fint på poden din! Er det storleik 2? Eg kjøpte ei i storleik 2 til min vesle fining, og eg er ikkje nøgd i det heile teke. Innlegga som følgde med, krympa, og bleia blei liksom så posete. Det er mogleg at bleia er litt for stor for han, så eg får gje henne ein ny sjanse med nye innlegg. For eg likte bleia sånn elles - strikka og sånn:-)

    SvarSlett
  2. Pst: Eg har nettopp nemnd bloggen din i eit innlegg på bloggen min;-)

    SvarSlett
  3. Jeg har to stk. i str 1 som jeg brukte på guttungen da han var mindre. Men var ikke sånn videre fornøyd med de. Helt ok. Men innleggene er geniale. Bruker de hele tiden.

    SvarSlett
  4. Jeg liker veldig godt disse bleiene egentlig.. En av våre favoritter.

    SvarSlett
  5. Hei! Tusen takk for hyggelig spor inne hos meg:)
    Jeg er imponert over at det finnes töybleieblogger!!!

    SvarSlett
  6. Ja, det er størrelse 2. Jeg har jo ikke prøvd med de innleggene som hører til. Folk er jo veldig forskjellige ser jeg. Det er utrolig hva det fins blogger om ;-)Og tusen takk for at du nevner meg i bloggen din Ragnhild. :-)

    SvarSlett