lørdag 16. oktober 2010

Kongeblå giveaway!!

Før pakken fra Naturbarn med Ittier kom bestemte jeg meg for å gi bort den ene i M til en av mine lesere. M kommer ikke til å passe så veldig lenge til, og jeg bestilte den blå i både M og L. Så nå kan en av dere vinne en kongeblå Itti Bitti D'lish AIO i medium. Frist neste lørdag, altså lørdag 23. oktober. Jeg tror jeg lar reglene være sånn høvelig standard giveawayregler (nesten). Dette kan du gjøre:

1. Skrive en kommentar 1 lodd, skrive favorittvitsen din 2 lodd (jeg er en sucker etter tørre vitser)
2. Bli følger. (Er du følger, så er du jo det) 1 lodd
3. Skrive om giveawayen på bloggen din, 1 lodd

Skriv hvor mange lodd du tar. Har du ikke blogg, så legg igjen mailadresse, sånn at jeg får tak på deg. Lykke til!

Ble bare bilde av baken, men her kan du både se og lese om bleien.

30 kommentarer:

  1. så artig med giveaway! Melder meg på¨denne. Vi er nok ferdig med bleier men det kan jo være greit å vinne alikevel :) jeg kan jo legge den i bleiebanken for å låne ut eller gi den i gave til en med nyfødt eller noe :)

    SvarSlett
  2. Itti bitti er nydelige bleier!

    Min yndlingsvits er og blir denne:

    Vet du hva grisen sa når han så en stikkontakt?
    Har dem murt inn deg da ;)

    3 lodd :-)Min e-post er lihnba@gmail.com

    SvarSlett
  3. Så artig med giveaway!!
    Skal vi se.. en tørr vits..

    - Mamma, kom, lillebror står i gjørme til knærne!!
    - Det er vel ikke så farlig?
    - Jo, han står på hodet!!

    SvarSlett
  4. Så gøy:) kjente jeg ble glad for å ha kommet over bloggen din. er nybegynner på tøybleiefronten så din blogg gleder meg masse:)

    Det var en gang to tomater som skulle over en vei. Først gikk den ene over veien helt trygt. Men da den andre skulle gå over veien så kom det en lastebil som spurtet gjørme over den, og da sa den første: Takk du ødela vitsen.

    åsså er denne litt festlig:)

    Kone: - Hvilken brus vil du ha, kjære?
    Mann: - Jeg tror jeg tar en sånn Bruce Springsteen, jeg.


    vet ikke hvor jeg skulle skrive det men ble vel 5lodd:)
    så artig artig:)

    SvarSlett
  5. LOL :D

    Fantastiske(...) vitser comming up:

    Har du hørt om gutten som ikke fikk spille gitar fordi faren hans var streng?

    To muffinser ble stekt i en ovn. Så sa den ene "fy f*** det er varmt her", og den andre sa "shit, en muffins som snakker"!

    Uff, nei kommer ikke på noen gode...

    kjerstiwaa@hotmail.com

    SvarSlett
  6. og denne var litt gøy, men den er på engelsk...

    "Doc, I can't stop singing 'The Green, Green Grass of Home.’’
    "That sounds like Tom Jones Syndrome."
    "Is it common?"
    "Well, it's not unusual."

    haha :D

    SvarSlett
  7. Nå har jeg fått et knippe nye favorittvitser :-D Fantastisk! Keep it comming.

    SvarSlett
  8. Så morsomt... Må nok bli vitsen om epla som ikkje kom inn på uteplass, for i døra sto det ein EPLENEKTAR ;)

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Det var en gang en hai som svømte forbi en strand.
    -Hei hai!! sa stranda.
    -Hei sand!! sa haien.


    :p

    3 lodd :D

    SvarSlett
  11. da blir det enda flere lodd på meg :) Jeg har blitt følgeren din, skal lage et innlegg om giveaway i bloggen min så kan jeg fortelle en vits jeg også :) Ikke favoritvitsen men er litt morsom:
    En prest var ute i skogen og gikk. Plutselig var det en bjørn der og presten begynteå løpe og bjørnen like etter ham. Presten var redd og begynte å be: "Kjære Gud! Gjør denne bjørnen kristen" bjørnen er fortsatt like etter så høre presten at den synger: "Å du så metter liten fugl...."

    SvarSlett
  12. Bra tiltak, skal sjå om eg huskar vitsen eg er blitt premiert for, den er kjempegod...

    SvarSlett
  13. Det var ein mann som høyrte på radioen. Plutselig høyrer han ei stemme som seier "du hører nå på p2". Oj, sa mannen, åssen kunne han vite det?

    SvarSlett
  14. Og i tillegg følger eg bloggen, så da blir det tre eller fire lodd? (you do the math, eg blei litt forvirra)

    SvarSlett
  15. blitt litt tull med min blogg( har skrevet lenger oppe.Taryan) men tror jeg har fått fikset det nå.. har skrevet om deg på bloggen min nå:)

    SvarSlett
  16. Ja, jeg måtte vel skrive hvor mange lodd også. Kommentar+vits+følger, det er vel fire lodd da :)

    SvarSlett
  17. Jeg bare roter jeg .. men link nå. på et vis:)øverst til høyre:)

    SvarSlett
  18. Så flott med give-away.... jeg tar full pott jeg, har linken til siden din i bloggen min, samt skrevet et innlegg om give-awayen OG jeg er følger.... her er min kommentar, og nå skal jeg tenke ut en tørr vits....

    SvarSlett
  19. okei.... her er min tørre Kelner vits:

    Gjesten: - Kelner kelner, det er ingen krabbe i krabbesalaten min!

    Kelneren: - Hva så, det er jo ingen italiener i den italienske salaten heller!

    Da har jeg altså tatt ut 5 lodd :)

    SvarSlett
  20. Her er en av de eneste vitsene jeg har ledd høyt av, fortalt på tv for ca 15 år siden.

    Det er en lang historie som antakelig gjorde seg best på Rorbua på Nrk, men den omhandler i korte trekk de tre vise menn som har funnet stallen hvor jesusbarnet ligger. De har med seg gull, røkelse og myrra. De går mot døra på stallen, full av ærefrykt og spenning. Plutselig tråkker den ene i en eselbæsj, og utbryter: "å Jesus" med en irritert mine, hvorpå de hører inne fra stallen. "Jooosef, det synes jeg hørtes ut som et myye bedre navn en Jon-Olav"!

    Og så blir jeg følger. Da har jeg vel tre lodd?

    SvarSlett
  21. En vits, en vits:

    Hva gjør elefantene når de vil vite hva klokka er?
    Går i urskogen.

    Da har jeg skrevet et innlegg med link, fortalt en vits, skrevet et innlegg og blitt følger, det må da bli 14 lodd? :D

    SvarSlett
  22. Nei, jeg får ikke til å følge deg så da er jeg vel på fire lodd.

    SvarSlett
  23. For en nydelig itti <3 Jeg er følger av bloggen din og bidrar herved med denne fantastiske vitsen:

    Nordmannen og svensken konkurrerte om hvem som kunne strekke seg lengst ut av vinduet. Plutselig vant svensken...

    SvarSlett
  24. ååh.. denne bleia har jeg så lyst til å prøve. Tror den vil passe bra på min gutt på straks 3 mnd og ca 7 kg :P

    1 lodd

    b_skare@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Snublet over bloggen din, bra giveaway!
    En tørr vits skal vi kunne klare å skrape frem:

    Det satt to geleklumper på en stein, så ramlet den ene ned.
    "Knakk du noe?" ropte han som satt igjen på steinen.
    "Nei, men jeg ble litt skjelven..."

    SvarSlett
  26. Noen lodd på meg: er følger, kommenterer selvfølgelig, her kommer en tørr vits:

    hva får du når du parrer and skilpadde med en ape?..en svenske med hjelm

    SvarSlett
  27. Det satt to kyr i eit tre og strikka melkebøtter då ein hest kom flygande forbi. Den eine kua blei så forbausa at ho mest mista maskene av pinnen, men den andre tok det med stor ro og mumla: "Ta det med ro, den har sikkert berre reir i nærleiken her!"

    ;)

    SvarSlett
  28. Flott give away!:)
    Tre lodd på meg med denne vitsen og jeg ble følger, + skriver her:)
    Vits:
    Det var en gang, men nå er det en korridor.

    SvarSlett
  29. Fin vits Renate, men litt sent ute. Jeg hadde trekning i går. Men bare å følge med, plutselig kommer det nye spennende ting.

    SvarSlett