lørdag 23. oktober 2010

Loppis, cafè og....... PAKKE!

I dag var vi på loppis. Kjæresten min fant et nydelig service til meg. Var ikke kjempebillig, men verdt det. Etter loppis var vi på Alveland som jeg blogga om i går. Der drakk jeg grønn mangote, spiste rundstykke med en seriøst god eggesalat og to NYDELIGE kanelboller. Mmmmmm, jeg har lyst på flere. Så bar det på postkontoret for å hente pakke. Yeah!

Fiiine, fiiiine servise som kjæresten leita fra til meg.
Gleder meg veldig til å servere te fra det.
Pakke fra Morsmelka

En BG V3 lommebleie. På salg siden det er en utgående modell.

Ekstra BG-innlegg er greie å ha når selve bleiene tørker superraskt.

Økologisk AIO i onesize. Helt anderledes enn den vanlige AIO.
Denne har knapper og innleggene er "løse", men likevel sydd
på plass i begge ender. Spent!

Utgående modell fra GroVia

Myk

Med "løse" innlegg

Våtposer fra Planet Wise

En i large og en i small.

Enda en våtpose i large.
Tøybleiegutten minner dere på om at dere kan vinne en
akkurat sånn bleie, bare i blå her. Fristen er ved midnatt.

2 kommentarer:

  1. Å, vi digger BG øko AiO! Kjempegod bleie som vi liker bare mer og mer :) Og så snill kjæreste du har da :)

    SvarSlett
  2. Spent på å prøve den. Lat i dag, så den kommer vel på vask i morgen :-)

    SvarSlett