mandag 4. oktober 2010

Bleiestapping



Da har jeg 5 ferdigstappa lommebleier. Som nevnt tidligere har jeg innlegg til BGbleiene, og jeg fant ut hvilke det var. Tror BG er onesize, for det er sånn knapper på de, slik at de kan kneppes to hakk kortere. Det er også knapper på det største innlegget, slik at det kan kneppes tilsvarende. BG har altså et stort og et lite innlegg. Det lille innlegget la jeg opp helt frem i bleien siden det er der han tisser mest. De andre to bleiene stappa jeg med Knicker Nappies SuperDo. Det er noen doble innlegg på en måte. Tror den ene siden er bambus. Den virka litt hard. Vet egentlig ikke hva som bør vende ut mot bleien. Muksuten var veldig enkel å stappe, men den Knicker Nappiesbleie syntes jeg var litt ekkel inni. Innlegget satt seg på en måte litt fast i tillegg til at den var litt smal på midten, sånn at det ble litt trangt å få det gjennom. Men det gikk. Fikk forøvrig mail fra Bleieboden om at bleiene var sendt. Når de kommer (kanskje i morgen...var brevpost), så er det rett på vask, og kanskje bleieprøving på onsdag-torsdag. Gleder meg. Her er litt bilder av innleggene og bleiene.
 
En kneppet BG, slik at den blir kortere.

Knicker Nappies Super Do
Knicker Nappies Super Do med den mykeste siden ut.
BumGeniusinnleggene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar