onsdag 27. oktober 2010

Om julekalenderen

weheartit.com -
http://www.hopestudios.blogspot.com/
Desember begynner å nærme seg, og med det julekalenderen. Tidligere i dag kom første premiedrypp, og i morgen kommer et nytt. Jeg har bestemt meg sånn høvelig for hvordan det skal foregå. Planen er at det blir minst en daglig premie. For å kunne vinne den, må man kommentere eller svare på et spørsmåøl eller lignende. Det blir ingen ekstra lodd for å følge eller skrive innlegg på bloggen for å vinne den daglige premien, MEN hvis jeg får nok premier, så vil jeg på julaften trekke to ekstra premier. En blant alle mine følgere (via google, jeg ser ikke hvem som følger via bloglovin) og en blant de som har skrevet om kalenderen (og linket) på sin blogg. På sistnevnte trekning kan man få 24 lodd. Man kan altså blogge om dagens luke hver dag. Linken til innlegget, som må være skrevet den dagen det gjelder for, postes enten sammen med kommentar/svar på spm eller for seg selv. Jeg gleder meg altså vannvittig til å dele ut premier :-)

Jeg har forresten presentert bloggen på Bloggurat. Og plassert den på kartet.

1 kommentar: