tirsdag 12. oktober 2010

Thirsties fra Bleioteket

Første bleie fra tett inntils bleiotek er Thirsties AIO. Den har nettopp kommet i en versjon 2, men dette er den gamle. Den er M, men veldig stor. Leser hos hippe hippo som selger disse at de er store på str. Medium går fra 8-12k,5kg. Tøybleiegutten var 8,5 for ti uker siden, så han kan vokse lenge i disse. Både denne versjonen og den nye har en lomme for ekstra innlegg. Forskjellen fra andre bleier er at denne lommen har åpning fremme. Den har en type lukking på bleiene som BG har, men den virker mere "lukket". Jeg vil jo ikke få det bæsje over kanten problemet som jeg hadde med BG. Borrelåsen kan overlappes, så det kan strammes godt.

På den nye versjonen er følgende forbedringer gjort etter hva jeg kan lese meg til: den absorberende kjernen har blitt bedre og fleecen har blitt fjernet fra lekkasjesperrene rundt lårene.

Denne er jo kjedelig hvit, og jeg kjente egentlig ikke igjen bleien da jeg så den. Men når jeg google thirsties og så fargene, så kjente jeg den igjen.Selv om bleien er litt stor syns jeg det ble fin passform på den.
Litt glipp bak

Fin passform

overlapping

lekkasjesperre

just posing ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar