lørdag 4. desember 2010

Kalenderluke 4

Den 4. luken i kalenderen min blir sponset av Lene på Landet. Hun har funnet frem litt av hvert som du kan vinne. En ring, et hårstrikk, en ugle med bjelle i, en smekke fra Duns Sweden og et par poser av sin nyeste Pukka te.

Søte! 
Uglerangle! Ugler er jo det hotteste som fins!

Lekker premie litt på skeiva ;-)




For å være med i dagens trekning vil jeg høre om ditt første kyss. Hvis du har problemer med å kommentere i innlegget kan du sende mail til ikt.kristin@gmail.com.

Hvis du blogger om dagens innlegg vil du få et lodd i den store bloggkonkurransen som trekkes på julaften. Man kan altså få 24 lodd. Det må linkes til dagens innlegg i blogginnlegget. Linken postes i dagens kommentarfelt.

Husk også følgerkonkurransen hvor du kan vinne en hudpleiepakke fra Bleieboden.

7 kommentarer:

  1. Mitt første kyss fikk jeg i barnehagen hos min liksom-kjæreste som var noen år eldre enn meg... husker vi var skikkelig forelska :)

    Mitt første ordentlige kyss fikk jeg vel da jeg var 14 år, hos min aller første kjæreste, etter vår aller første date.... vi var på kino å så Romeo & Julie.... vi var kjærester i 3 uker :)

    SvarSlett
  2. Hehe, tror nesten ikke jeg husker mitt første kyss en gang jeg. Kanskje det var så dårlig at jeg har fortrengt det :p Men jeg mener at det var på barneskolen, hvor jeg og ei venninne pleide å leke kyss, klapp, klem med et par spesielt utvalgte (heldige, uheldige?) gutter. Om det var bra kyss eller ikke, nei det husker jeg ikke.

    SvarSlett
  3. mitt første kyss ja...hehe ;)
    Jeg fikk mitt første ordentlige kyss av min første kjæreste Even, når jeg var 15 år:)Vi var på vår første kinodate :) Vi har sammen i ca 6 måneder :)
    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Mitt første kyss, jeg var 7 år og en gutt i klassen kysset meg uten at jeg ville det. Han ble siden lagt for hat, tror ikke jeg tilga han før i 5.klasse.

    SvarSlett
  5. mitt første kyss var med min første kjæreste i 5 klasse på barneskolen.. vi sendte lapper i timen og avtalte at vi skulle møtes bak gymsalen etter skolen for å kysse. tror vi stod der i 1 time før vi turte.. og så dro vi hjem hver for oss ;)

    SvarSlett
  6. Mitt første (tunge) kyss var på sydentur med mamma og pappa da jeg var 13 år. Gutten var fotballspiller på lillestrømms juniorlag,men jeg husker ikke hva han het.
    Mitt aller første kyss husker jeg ikke for jeg og nabogutten lekekysset i eningen da vi var små:)

    SvarSlett
  7. Det var i barnehagen med kjæresten min. Ntaw, haha. Tror vi var kjærester til han byttet barnehage, jeg begynte å gråte..

    cechm.blogg.no

    SvarSlett