onsdag 1. desember 2010

Adventstid er tid for gavedryss

Jeg elsker julekalendere, og heldigvis er det nok av andre julekalendere og give aways på nett jeg kan være med på. Tøybleier.no har daglig julekalender som jeg har store planer om å delta på. I dag kan du vinne gaveposer fra Ordentlige bleier. Genialt konsept! Miljøvennlig som bare det. Trine's verden har og en kalender jeg har meldt meg på. I dag hadde hun, som meg, premie fra Mammabutikken.no. Veronica som har bloggen Balanse har også en give away sammen med Kenguruloftet frem til 7. desember. Hun gir bort en GAD (Green Acre Design). Det er en überkul lommebleie med broderi på baken og sideknepping. Det er altså noe av det jeg skal sysle med og forhåpentligvis vinne i desember!!!

Ikke glem å åpne dagens kalenderluke. Alt du trenger å gjøre er å fortelle om sist du gjorde noe hyggelig for noen.

Forresten fant jeg akkurat ut at jeg har vunnet et gavekort hos Bright Star Baby på Facebook. Jeg har ikke fått det helt med meg, men tror Fishnoodles går over til Bright Star Baby i 2011. Aner ikke hvor stort gavekortet er, men sier ikke nei til å bruke det på en Fishnoodle!

2 kommentarer:

  1. På tirsdag da jeg satt alene på skolens kantine så kom det bort en jente som spurte meg om 3 kroner for å få nok til hornen med ost, så sa hun at hun skylder de meg. Men då sa jeg at hun trengte ikke det. Det var så lite og betydde så mye for henne for å få maten:) Det er de små tingene som skal til for å få de viktige behovene til å fungere.

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du vant gavekort, gratulera med det :) Eg har akkurat så smått begynt å sette meg inn i tøybleieverdenen etter at eg bestemte meg for å prøve det på nummer 2 som er venta i mars, men forstår ikkje så mykje av alle dei ulike bleiene enda. Skjønna eg har mykje å lære her på bloggen din.

    SvarSlett