søndag 26. desember 2010

Elefantastisk!

Før jul har jeg ikke fått mindre enn TO elefantbleier i posten. En formsydd med lomme fra Mamsemums og en lommebleie fra Nate's Design. De har ikke kommet i bruk enda, men som jeg gleder meg! Sammen med bleien fra Nate's, bestilte jeg en supersøt bleie til min kommende niese. Jeg har også fått enda en ny nattbleie, Good Night Mama bestilt fra Stellerommet.

Mamsemums





Nate's Design

Julegave fra Nate's

Deilig nattbleie fra Stellerommet



Sitter litt på ryggen når mamma tar bilder.

En liten gave fra Stellerommet for litt sen levering :-)

4 kommentarer:

  1. Den blomsterbleia fra Nates var helt nydelig! Må inn og sjekke nettsiden deres, skjønner jeg.

    SvarSlett
  2. Ja, det må du :-D Jeg elsker passformen og!

    SvarSlett
  3. Fantastiske bleier!! Jeg skal få mamsemums til å spesialsy masse små babybleier til meg når bageboeren nærmer seg å komme ut! Fin blogg forresten :)

    SvarSlett