torsdag 23. desember 2010

Kalenderluke 23

I dag er det Eddabedda som leverer premien som er en AppleCheeks Little Bundle. Og hva er det? Det er rett og slett en AppleCheeks lommebleie og et tilhørende bambusinnlegg. Eddabedda har forresten vannvittig mye fint. De har blant annet AIO-bleien The Eli Monster som jeg har sikla på en stund. Og fiiiiiine våtposer fra Petunia (The Icky Bag) og The Pat a Cake Baby.




Jeg vil vite når dere pynter juletreet. Hvis du ikke får til å legge igjen en kommentar, kan du maile med på ikt.kristin@gmail.com.

Hvis du blogger om dagens innlegg vil du få et lodd i den store bloggkonkurransen som trekkes på julaften, der premien er to Swaddlebees lommebleier fra Bæreglede. Man kan altså få 24 lodd. Det må linkes til dagens innlegg i blogginnlegget. Linken postes i dagens kommentarfelt. 

Husk også følgerkonkurransen hvor du kan vinne en hudpleiepakke fra Bleieboden.

14 kommentarer:

  1. Treet vårt pyntes lille julaften! God jul til deg. :-)

    SvarSlett
  2. Lille julaften, om ettermiddagen.

    SvarSlett
  3. 22 eller 23 desember, i år ble det begge for klokka var langt over midnatt før jeg var ferdig:)

    SvarSlett
  4. Vi har ikkje eige juletre i leiligheten, i og med at vi alltid er vekkreist til familie heile jula. Men her hos mamma og pappa blir treet pynta 22. no. Når eg og søskena mine var små vart treet pynta på kvelden etter at vi la oss på lillejulafta.

    SvarSlett
  5. Vi pynter treet på kvelden lille julaften.

    SvarSlett
  6. Vi skal pynte treet i løpet av dagen, så får vi sjå kor god hjelp eg får av storesøster. Kanskje må vi lage litt julepynt og. Er vant å pynte enten 22. eller 23, men er første gang vi har eget stooort juletre.

    SvarSlett
  7. Vi er begge vant til at pynting av treet gjøres på kvelden lillejulaften, så vi kommer til å fortsette den tradisjonen. Mulig vi tar det litt tidligere på ettermiddagen slik at datteren vår får vært med.

    SvarSlett
  8. Vi pynter treet når vi får lyst til å pynte det, når vi føler det er på tide. I år ble det i går kveld. :)

    SvarSlett
  9. Jeg er med i dag også jeg! Jeg holder på å pynte juletreet nå. Når jeg ikke er i mammaperm, pleier jeg som regel å pynte det på ettermiddag/kveld lillejulaften, så jeg er tidlig ute i år!

    Lenket her : http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/12/julekalender-hos-tybleiemamma_23.html

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  10. Vi pynter treet om kvelden på lillejulaften. Men i år blir det ikke noe tre, og dermed ikke noe juletrepynting. :(

    SvarSlett
  11. Vi pyntet treet i går kveld. Altså kvelden før lille juleaften. Til vanlig pynter i på lillejulaften. :)

    Har skrevet om luke 23 i dag: http://vejonica.blogspot.com/2010/12/det-er-jul.html

    SvarSlett
  12. Det varierer faktisk litt fra år til år. normen er vel 20-22. I år ble det 21:)

    SvarSlett
  13. Vi pynter treet på lille julaften, etter at barnet har lagt seg :)

    SvarSlett