onsdag 15. desember 2010

And the winner is....

BBH night! For tenk, når jeg tok bleien av etter 14 timer (la meg minne dere på om at den var uvasket), var det ytterste innlegget knapt fuktig, "trekket" var ikke fuktig i det hele tatt, ikke på innsiden engang! Jeg hadde bretta det innlegget som lar seg brette i tre i tisseområdet foran i stedet for to. Det er i alle fall helt suverent. Bleiebaken var tung og uvant for han, men det blir han sikkert vant til. Jeg tør ikke bruke noen av de andre bleiene jeg har til natt før de er vasket og tisselakenet er på plass. Men BBHN tør jeg definitivt prøve igjen, til og med uten sperrelag.

Ellers er det ikke bare dere som vinner ting om dagene. Jeg har nevnt tidligere at jeg har vunnet et gavekort på 5$ hos Primm n' Proper og et gavekort hos Bright Star Baby, som viste seg å være på 15$. Jeg tror jeg skal kjøpe en Fishnoodlebleie. Alternativet er å vente til over nyåret på Bright Star Babybleien, som er en forbedring av Fishnoodles. Og siste gevinst på listen er et cover (sperrelag, bleiebukse?) fra GEN-Y diapers. Egentlig var det et spesielt, som jeg ikke aner hvordan ser ut, men siden jeg ville ha large, fikk jeg velge mellom alle disse. Jeg tror valget faller på den jeg har avbildet.

Balloon Party
Denne Fishnoodlebleien kjøpte jeg til min hemmelige fe-venn på tøybleier.no
Og denne har jeg en smule lyst på...
Alle disse konkurransene fikk jeg nyss om gjennom Facebook.

Men så var det dere da. Vi får vel lure inn en aldri så liten premieoppsummering, 11-14.
11. En fleecebukse fra Nate's Hobbybod: Bente
12. 3 gratis nummer av Mamma: M@rlen
12. 10 varmeputer fra Ammebutikken: Veronica
13. Babypledd fra LilleLam: hegehmor
14. Weehuggers fra Morsmelka: Hilde

Grattis til dere! Og det er enda en time igjen til å delta i dagens kalenderluke!

5 kommentarer:

  1. Åhh, så utrolig gøy :D

    Den nederste bleia var sinnsykt kul!!! Lurer på om jeg hadde fått med samboeren min på den :D

    SvarSlett
  2. Hurra, vinnerlykke!
    Nå MÅ jeg forresten bare kjøpe BBH night! Kan du skrive om hvor fort den tørker når du finner ut det? Tusen takk:)

    SvarSlett
  3. Ja, var den ikke Veronica? Tror nesten det må bli den. Mange som skryter av Fishnoodles, så jeg har vel strengt talt kanskje ikke sååå bruk for det lille ekstra som Bright Star Baby har i tillegg ;-)

    Ja, du har vinnerlykken med deg Hilde :-) Skal gi beskjed om tørketiden. Den er i vaskemaskinen nå.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til alle vinnerne. Jeg fikk ammeinnleggene som jeg vant tidligere i kalenderen i posten i dag, de virker å være veldig gode! Også så myke inni :) Gleder meg til å bruke de når lillebror ankommer.

    SvarSlett