lørdag 18. desember 2010

And the winner is....16 og 17

Da har jeg trekt vinnerne av luke 16 og 17. Det ble to stykker som begge har vunnet før. Luke 16 med en prøvepakke tøybind fra Ordentlige bleier ble vunnet av M@rlen, mens McDreamyvantene fra MusMei & HEMILIA i luke 17 ble vunnet av Hilde. Grattis, grattis til dere begge! (Jeg har adressene deres, så mail til sponsorene blir sendt sporenstreks) Og så må jeg ikke glemme ekstrapremien til Veronica som tippet at det var en duftpose med lavendelduft (som alle andre). Det kommer en liten overraskelse til deg.

Ellers har jeg fått sendt avgårde både julegaver og kalendergaver, så alt jeg har hatt liggende av premier skal være på vei. Jeg håper alt kommer frem. Jeg innser at jeg skriver veldig slurvete når jeg har det travelt, så det var ikke alle adressene som var like gode å tyde når jeg stod på posten.

BBHN er forresten tørr. Det tok under 24 timer. Helt nøyaktig vet jeg ikke, men tipper 20 timer.

Og til slutt, ikke glem å delta i dagens kalenderluke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar