mandag 21. november 2011

Tøy på natta, "dag" 1

Der hoppa jeg i det og hadde tøy på natta til storebror. Det er vel ikke aller første gangen han har hatt det, for han har prøvd sin BBH night et par ganger før. Men det var den eneste bleien jeg turte prøve, derfor ble det vel ikke mer den gangen. I natt har han hatt på seg en Good Night Mama fra goodmama, med P'tit blå kant i. Utenpå en ullbukse fra Disana tror jeg. Dette viste seg å være en flott kombo. Ikke antydning til vått gjennom ulla etter 12-13 timer. Og det er vel ikke meningen heller ;-). Buksa har bare vært lanolisert en gang tidligere, og så på nytt nå. Så når jeg bare får lanolisert min nyinnbruktkjøpte Wild Child Woolies, så skal den få en ny runde. (Wild Child Woolies har forøvrig bytta navn til Wild Coconut Wear) I natt blir det Raven Trees nattbleie som skal til pers. Antakeligvis med en P'tit blå kant i. Her er et par bilder før ullbuksa kom på.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar