lørdag 5. november 2011

Helg

I dag kom en nydelig bleie fra Pianissimo. Det er en formsydd bleie i minkystoff. Sååååå myk. Bleien er i medium, men kjemperomslig til storebror. Jeg visste jo at pianissimo var store i størrelsen, men ikke at de var så store. Small kommer nok til å holde til lillebror i flere måneder, for de er enda litt store. Skal blogge et pianissimo-in-action-innlegg en dag. Tror storebror kanskje kan få på seg small også.


Lillebror har fått på seg tøybleie for natta. Vi bruker vanligvis papir om natta, men jeg tenkte jeg skulle prøve. (papirbleiene ligger inne hos storebror, og det var lengre å gå dit enn til tørkestativet.) Han har på seg en av storebrors PNP formsydde med et stort og et lite bambusinnlegg fra Eco Earth (minner meg på om at jeg må kjøpe flere små...). Og jeg var faktisk litt overrasket over at fleecebuksen gikk over.

Ellers har helga (som jo langt fra er over) bestått av Greys, Alveland, Masterchef Australia, Zinio og nedlasting av diverse andre apper til telefoenen min. Zinio er en app (og nettsted) som lar deg kjøpe og abbonere på maaaaaange magasiner og lese dem på telefonen (eller ipaden eller ett eller annet annet). Me like! Har kjøpt et blad allerede.

Nå skal jeg se ferdig Masterchef Australia (den første sesongen) før jeg tar med meg lillebror og køyer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar