mandag 28. november 2011

Trekning av luke nr. 1

Da var 1. søndag i advent unnagjort. Det har ikke blitt nor særlig med adventspynting her enda. Får se om ikke stjerna kommer opp i vinduet i morgen. Men vi har trukket en vinner av den første luka i kalenderen. (Vi er lillebror og jeg) Vi brukte random.org og fikk opp det heldige tallet 2, som var didle. Gratulerer med en Little Bundle AppleCheeks fra Eddabedda. Kommer til å legge ut luke nummer 2 i morgen, med trekning 2. søndag i advent. Håper dere alle kommer tilbake, og kanskje noen til!

Didle får velge seg en AppleCheeks hos Eddabedda

2 kommentarer:

  1. Å:)
    Så moro, jeg pleier aldri å vinne, så nå ble jeg glad:)

    Forresten så er ikke de bleiebuksene noe hokkuspokkus, så jeg er ganske sikker på at du også kan lage en slik:)

    SvarSlett
  2. Grattis! En vakker dag skal jeg prøve meg på en bleiebukse ;-) Men da må jeg først lære meg å strikke vrang igjen.

    SvarSlett