tirsdag 22. november 2011

Julekalender?

I fjor hadde jeg julekalender på bloggen, med masse fine premeier hver dag. Litt styr var det, men så utrolig gøy. I år hadde jeg egentlig ikke tenkt å gidde. Men det er jo så artig å få lov til å glede noen med gaver. Så julekalender blir det, men ikke med premier hver dag. Jeg kommer til å ha trekning hver søndag i advent, pappas bursdag og på julaften. Jeg har ikke alle gavene på plass enda, men i alle fall nok til at jeg kjører i gang. Og hvem vet, kanskje blir det flere trekninger.... Første trekning blir altså førstkommende søndag, 27. november.



Kan røpe at Bleieboden, Eddabedda og Morsmelka sponser premier. Hva kunne du tenkt deg å vinne?

2 kommentarer:

  1. OJ:) Så moro.
    Er jo så altfor masse fint hos disse sponsorene.

    Til baby:
    Feks Fargerik bleie, våtpose, stelleprodukter, ullkur/ullvask

    Til mor:
    Feks Tøybind, juju be mine, velværeprodukter

    Blir spennende å følge med i alle fall:)

    SvarSlett
  2. Spanande greier!!

    Og gratulerer med å bli utvalgt som favoritt hos Øyeblikk! Cool!

    SvarSlett