lørdag 22. januar 2011

Bright Star Nantucket Plaid

I går kom som sagt også Bright Star bleien i posten. Vi fikk tatt litt bilder av den og når vi hadde vår lille fotoshoot. Bleien, som er en Ai2, kommer i 3 størrelser; 0, 1 og 2. Jeg funderte på om jeg skulle kjøpe 1 eller 2. Tøybleiegutten, som nok har passert 10kg nå, kunne nok passe begge. Vi har veldig mange bleier i medium, og jeg tenkte at en større størrelse ville være smartere å kjøpe. Størrelse 1 går fra (ca) 5-13kg, mens 2 går fra 11-16kg. Jeg bestilte en 2, og angrer. På det strammeste er den grei rundt livet, men den er alt for høy i risen. Målene på risen står jo også på størrelsene, men det har jeg ikke gidda og tenkt på å måle engang. Jeg er litt frista til å kjøpe en til i en størrelse mindre, eventuelt en Fishnoodle i størrelsen som er mindre. Printet var veldig kult da, og bleien blir nok mer passe etterhvert.





Pappaen som er fotografen her.

3 kommentarer:

  1. Masse flotte bilda, savne han ikkje akkurat mindre nu ;/

    SvarSlett
  2. Denne fikk vi også i posten i helgen! Enig med deg, den er altfor høy i risen. Når barnet har litt mage (som O har og som det ser ut som tøybleiegutten også har ;)) så synes jeg det passer bedre å ha bleien under magen enn over liksom. Kult print på bleien og kjempefine bilder!

    SvarSlett
  3. Tror jeg skal prøve den i en størrelse mindre og se om ikke det blir litt bedre.

    SvarSlett