mandag 3. januar 2011

52 noveller i 2011

Hva gjør en tøybleiemamma utenom å skifte, vaske, stappe, henge opp, stappe og shoppe bleier? Jeg er forhåpentligvis mye mer enn det. Jeg har alltid vært veldig glad i å lese, men må ærlig innrømme at det ikke har blitt mange leseropplevelsene siden tøybleiegutten ble født for litt over 9 måneder siden. Men nå var jeg inne på Sesseljas blogg Fri og freidig og ble inspirert. Hun skal, sammen med mange andre, lese en novelle i uka i 2011. Og det skal jammen meg jeg og. Jeg hadde tenkt å begynne med Miranda July eller Mikkel Bugge, men juletreet står i veien, så da blir det Ingvild H. Rishøi denne uka. (jeg tror faktisk jeg har nok uleste novellesamlinger til hele året) Jeg begynner nok bare på starten. Samlinga heter La stå, og den første novella heter Det regner inn. Bli med du og!

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du blir med! Og Miranda July er herlig, både på film og i novelleform!

    SvarSlett
  2. Så artig at du også blir med! Også så spennande det er å oppdage ein heilt ny bloggsjanger.

    SvarSlett