søndag 8. januar 2012

Nyttårsforsetter?

Det hender jeg har nyttårsforsetter som jeg bryter, hver gang. Så jeg har ingen voldsomme forsetter om hverken det ene eller det andre i år. Jeg har heller mange gode intensjoner om en ryddigere og sunnere hverdag. I fjor hev jeg meg på å skulle lese 52 noveller. Jeg tror det ble med tre. Men i år skal jeg gjøre noe som er litt mer meg. Lese mere bøker. Jeg er veldig glad i å lese, men får jo aldri gjort det. Men i år skal jeg prøve å i alle fall lese 12 bøker. Jeg har lett frem 12 bøker fra bokhylla som jeg av en eller annen grunn vil lese. Begynner lett i dag med Rapsgubbene. Den eneste lånte boka. Har lest den fornøyelige Potensgiverne, og da må jeg nesten lese Rapsgubbene også.



(også har jeg et forsett....å lære meg fransk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar