søndag 15. januar 2012

BSRB - ny favoritt?

Når jeg begynte med tøybleier kom jeg av og til over noen som snakket om BSRB på forumene. Det var "lenge før" jeg tenkte tanken på utenlandsshopping og hyena cart var et fremmedord. Så har jeg ikke hørt noe mer om det, og jeg har funnet mine favoritter blant hjemmesydde amerika- (og canada) bleier. Men like før jul kom jeg over noen som hadde kjøpt en BSRB (som står for Bagshot Row Bamboo). Den så ikke så verst ut. Resultatet ble selvsagt en stykk til lillebror, og jeg elsker den. Det er en onesize formsydd. Det er den første formsydde jeg har sett med nedknepping i størrelse som det er på lommebleier (og aio), og den svøper liksom rundt hele ungen. Var inne å kikka i butikken nå. Alt var vel stort sett utsolgt, og det som lå på forsiden var AIO. Har ikke prøvd denne, og er i utgangspunktet ikke så glad i PUL under bomullsprint. Får det liksom ikke til å funke. Men den formsydde fra BSRB anbefaler jeg på det sterkeste. De  er selvsagt på facebook og.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar