tirsdag 10. mai 2011

Tidlig barselgave

I dag fikk jeg en tidlig barselgave. SURPRISE! Jeg ble kjempeoverraska og veldig, veldig glad. Tøybleietanta (og onkelen) har shoppa en Pianissimo NB til nybabyen. Den var sååå fin og deilig og myk og nesten til å spise opp. I tillegg på jeg innrømme at jeg har handla litt på egenhånd og. En Pianissimo i small. Gleder meg veldig til å ta dem i bruk. Pianissimo er ganske store i størrelsen i forhold til andre bleier, så til og med NB kommer nok til å vare en liten stund. Jeg må vel snart ha meg en opptelling på hva vi har og hva vi eventuelt trenger. Frykter at det ikke er så veldig mye (vi trenger). Her er i alle fall de supersofte Pianissimobleiene.

Dutch Chcolate heter denne herligheten som er gave fra
tøybleietanta og tøybleieonkelen. Til å spise opp!

Denne kapra jeg tidligere i dag. Flying Insects i small.

2 kommentarer:

  1. Den blåe bleien va supersøt! trur æ skal få mæ en sånn ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, du kan få arve dennan ;-)

    SvarSlett