søndag 29. mai 2011

Dager som går....

Her går dagene. Jeg har hatt noen eksamener, hatt litt mammaperm og vært litt på jobb. Vi holder på med nytt bad der vaskerommet var, så jeg var litt bekymra for å bli uten vaskemaskin en stund, men foreløpig er den oppe og går. Hvis vi ikke kan bruke den, blir det tøybleiepause, for jeg ser ikke for meg å reke på gårdene med bleievasken. Magen vokser, og i dag er jeg 27+4. Det dumper stadig tøybleieting til nybabyen i posten.

Tøybleier på tur.

Tøybleiegutten har fått bortegave fra tøybleiepappaen.

Primm n' Proper......

...som vi faktisk hadde lekkasje med i dag, for tøybleiemammaen
hadde bretta innlegget dobbelt foran for første gang. Men
tøybleiegutten måtte sitte lenge på stol på cafe, og da var
ikke den bretten på sin plass...dumme mammaen.

Mormor har strikka genser.

Peoner til meg, fra meg.

Pianissimo...

i small...

...supermyk inni, og visstnok superabsorberende.

Sperrelag i fleece...

fra Emotibums

Onesize (liten sådan) Ai2 fra Muttaquin henger til tørk.

Voksende mage, rundt uke 27 her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar