tirsdag 16. november 2010

Shopping på Hyena Cart

Da jeg begynte å frekventere tøybleieforumene kom jeg av og til over tråder som om handlet Hyena Cart. Dette gjaldt ofte brukte bleier, og noe som het spots corner. Jeg slo meg til ro med at jeg ville aldri ha noe med dette Hyena Cart å gjøre. Hadde det bare vært så vel, for nå sitter jeg med min første bleie derfra. Jeg tror kanskje jeg vil kalle det for et slags Etsy for tøybleier og andre miljøvennlige artikler. Men jeg titta på tøybleier der, kom jeg altså over denne i en butikk som heter Orange. Den var jo bare så kul, så at jeg kun har tenkt å bruke formsydd på natt, nei det bryr vi oss ikke om. Kan jo hende at denne funker til det og da. Det skal jeg ikke si. Jeg har ikke fått den i vask enda.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar