søndag 4. desember 2011

Nettjulekalendere

Nå i desember florerer nettet av julekalendere, give aways og konkurranser. Jeg husker for noen år siden, da måtte man virkelig lete for å finne noen. Nå kan man sikkert bruke hele dagen på å være med på julekalendere, om man ellers bare vil. Jeg kikke litt rundt av og til, men gidder stort sett ikke bruke tiden min på det.

Jeg har noen kalendere som jeg gjerne vil være med på hver dag da. Bleieboden har egen kalender. I dag er premien et babyteppe fra Imse Vimse. I tillegg får man et lodd for hver dag man er med. Vet ikke hvilken premie som trekkes på de loddene, men sikkert noe veldig fint tipper jeg. De kjører en liten videosnutt med spørsmål. I dag var det bilder fra butikken. Kunne godt tenkt meg et besøk der ja. Får se om det ikkke kan la seg ordne om vi drar på sørlandsferie en gang.

Vidunderbarn har også egen kalender. Premien der i dag var en nydelig Rubens Rainbow. En rosa liten jente. Tror nok jeg kommer til å gi den bort om jeg skulle vinne den. Men jeg kunne virkelig ha tenkt meg en Rubens Baby eller en annen Rubens Barndukke til guttene mine.

Den siste kalenderen jeg prøver å være med på hver dag, er på tøybleier.no sitt forum. Men her må man ha et visst antall innlegg for å være med. Premiene er i alle fall helt utrolige. I dag kan man vinne en Celebrians bleie fra LilleGull Tøybleier og to valgfrie bleier fra Bleieboden.

Så hender det at jeg er med på en og annen annen kalender og, men disse MÅ jeg nesten prøve å ha med meg.

Og så må dere ikke glemme å være med i den 2. luken i kalenderen min. Den trekkes i kveld etter midnatt. Der kan du vinne en våtpose fra Moneky Foot Design, gitt av Hippe Hippo. Mønsteret er valgfritt.

Almond Sparrow fra Monkey Foot Design





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar