onsdag 21. desember 2011

FluffHeaven

Ja, det er litt fluffheaven her om dagen. I forrige uke fikk jeg verden mykeste pakker fra Canada. fire stykk Pianissimoer. Tre av dem i minky og en i bomullsvelour. Var litt usikker på den siste, men den var suuupermyk den og. I kveld (tror jeg) har de et slipp med hele 25% rabatt (kode postes på facebooksiden) Har sett meg ut en bleie, men jeg skjønner aldri noe av disse klokkeslettene. Stocking er 01.00 PM EST. Tror det er kl 19.00 i kveld. Så da får vi bare vente å se. Her er i alle fall noen bilder av de fine guttene mine og bleiene jeg allerede har fått.

Akkurat tømt litt vann i ansiktet

Deilig minky


Samll til lillebror...

Og small  bomullsvelour  til storebror 

Og en small til hurtigtørk på kaminen.


Dette er FAVORITTbleier! Storebror har tussa rundt i den gule largen på mårrakvisten i dag. Den er STOR! Har du prøvd Pianissimo?

Og ikke glem å være med på adventskalenderens luke nummer 5! Premien er en ullbukse til nyfødt. Om du ikke trenger selv, så kan det jo være en hyggelig gave til noen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar