lørdag 4. desember 2010

Symbiose


Jeg er en luke i kalenderen til Sam&Sofie, ikke i dag, men 8. desember. Det får enda være en overraskelse hva du kan vinne, men du kan begynne å delta i denn luken allerede nå. Sam&Sofie er en klesbutikk som selger barneklær. De her merker som Norlie, Dundelina, Molo og Serendipity. (og mange fler) I tillegg har de kroppspleieprodukter fra Munkholm. For å delta må du gå på facebooksiden deres å like dem. Deretter må du skrive på veggen deres OG her i bloggen min, hva du liker best i butikken. Du kan kommentere både her og i kalenderluke 8. (du trenger ikke å kommentere begge)

4 kommentarer:

  1. For noen fine gutteklær! Jeg syns heldressen i velur med stjerner på var helt nydelig ♥

    SvarSlett
  2. Synes denne er veldig fin :)

    SvarSlett
  3. Jeg slenger meg på!
    Sam & Sofie har mye flott, og aller best liker jeg klærne fra Norlie og skoene fra Bisgaard!

    SvarSlett
  4. Jeg likte denne jakken aller best
    http://www.samsofie.no/users/samsofie_mystore_no/images/364_Tina_Wodstrup_Jakke_med_pels_2.jpg

    SvarSlett