lørdag 11. desember 2010

And the winner is....6-10

Da er det klart for en aldri så liten oppsummering på vinnerfronten. Her er det bare å holde tunga rett i munnen for det er mange premier ute og går. Jeg begynner fra start og ramser bare opp nedover. Send meg adresse per mail, og skriv også hvilken premie dere har vunnet. På bleiene trenger jeg og å vite størrelse (sjekk hos kenguruloftet).

6.  Ammeinnlegg fra Insomnia Design - Ingrid
6.  Gavekort på 300,- fra VeggFolie.no - Henriette
7.  GAD med apebroderi fra Kenguruloftet - Tøybleietante
7.  GAD med uglebroderi fra Kenguruloftet - Veronica
7.  Ullbukse fra Ullkorga - Villa Vollstad
7   Ullbukse fra Ullkorga - Sesselja
7.  Ullbukse fra Ullkorga - Hilde
7.  Ullbukse fra Ullkorga - Solveig
7.  Ullbukse fra Ullkorga - Elin
8.  Munkholm Fed Fotkrem fra Sam&Sofie - XXX
9.  Kosekanin fra Guttelus - Sesselja
10. Barnesalve fra Lykkelig som Liten - Villa Vollstad

Gratulerer!

2 kommentarer:

  1. Oj, så gøy, jeg har jo vunnet. :) Tusen takk!

    SvarSlett
  2. oii.. jeg også vant =) Tusen millioner takk :) Mail er sendt..

    SvarSlett