onsdag 30. mars 2011

Ventetid

Jeg er i skikkelig bleieshoppemodus for tiden, noe som medfører at jeg venter på en del bleier. Tenkte jeg kunne blogge noen. (blir ikke alle, for jeg tror faktisk ikke jeg har full oversikt). Siste kjøp var to Little Boppers som jeg kjøpte i morges.

Little Boppers AI2, small

Little Boppers AI2 onesize
De jeg har ventet lengst på, er bleiene fra Orange Diapers. Tror jeg må sende en melding på facebook for å sjekke statusen. Jeg har en sånn til tøybleiegutten fra før. Husker ikke hvilken størrelse jeg har bestilt disse i.


Har akkurat sånn til tøybleiegutten, men det er med bomull. Har bestilt med bambus nå.
Ellers venter jeg på bleier fra Bubble Butts og custom longies fra Little Pants Nappies. Bestilte i går, og de er påbegynt allerede. Gleder meg veldig til å se!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar