søndag 20. februar 2011

Jippi!!!!!!!!

Jeg har vunnet! Hva har jeg vunnet? En valgfri Primm n' Properbleie :-D Og hvorfor blogger jeg om det midt på natta? Vel. Ikke alle vil sove når jeg vil sove, men nå sover alle utenom meg. Jeg vant fotokonkurransen til Primm n' Proper! Har drevet og mast om det ikke skulle være trekning, for jeg var nemlig veldig fornøyd med bildene som mannen tok. Venter jo allerede på en ny PNP, som av en eller annen grunn ble økologisk bomull i stedet for bambus. Hvis det ikke er en annen Kristin som har bestilt det. Den neste skal i alle fall være i bambus. Har forresten fått noen flere Alvababyer i hus og The Eli Monster, men med et feberbarn som BARE vil være på fanget, blir det ikke tatt så mange bilder. Her er i alle fall vinnerbildet!

Skjønner godt de falt for sjarmtrollet mitt ;-)

4 kommentarer:

  1. Gratulere!
    Det var et veldig fint bilde, så seieren er velfortjent:-)

    SvarSlett
  2. Herlig bilde! :) Gratulera så masse med seieren! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer:) Nydelig gutt og flink fotograf, da kan det ikke bli annet enn seier:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Så var det jo et herlig bilde også!

    SvarSlett