mandag 6. september 2010

Kjøpt brukt og lån

Nå har jeg noen tøybleier i hus, men fortsatt ikke så mange at jeg har begynt å virkelig bruke. Fant vel ut i dag at jeg har 6-7. Har kjøpt 3 Bum Genious One Size lommebleier i tillegg til den Muksuten jeg har fortalt om tidligere. Jeg har også fått/lånt noen bleier hos ei venninne. Husker ikke i farta hva de het, men det var to lommebleier og en formsydd. Jeg har også fått en (eller var det to) formsydde fra ei på et forum. Vi er vel strengt talt oppe i 8-9. Har ikke noen ullbukser enda, men det får jeg vel gå til anskaffelse av, for jeg tror jeg kommer til å satse på formsydd om natta. Det er i alle fall så mange at jeg har til en maskin. Alle bleiene jeg har fått og kjøpt er rene, men jeg tror nok jeg skal gi dem en vask på 90 grader første gang. Og så skal jeg ta bilder. Helt sikkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar