tirsdag 19. april 2011

Herlige Alveland! (and a little give away)

I dag har vi vært på Alveland og kosa oss. Vi kosa oss masse og spiste rundstykker med NAMNAM eggesalat,  kanelkringlegreier og iste fra Sverige. I tillegg fikk jeg handla litt forskjellig; giftfrie soyalys, sukkerskrubb og to flasker iste. (måtte kjøpe etter å ha smakt) Og samtidig fikk jeg premien som Alveland gav til adventskalenderen. Jeg hadde helt glemt den av. Men nå er det straks en pakke med såper, babyolje og en vaskeklut på vei til Marita. Det ble et par såper til overs, så de tenkte jeg at jeg skulle gi bort. En aldri så liten påske give away! Så hvis du vil ha et par naturlige såper fra Alveland, så må du fortelle meg om en påsketradisjon eller et påskeminne du har. Jeg har en lavendelsåpe og kamillesåpe. Her i huset bruker vi KUN såper fra Alveland. Så jeg kan skrive under på at de er gode for store og små!


Kalendergaven som er på tur til Marita snart.

Og litt stash til meg selv.

3 kommentarer:

  1. Har aldri høyrt om denne plassen, men det høyrest triveleg ut! Tusen takk for bleia som kom i posten her om dagen. Sit som eit skot på poden, og så er jo bleia suuuuuperfin! Eg må bestilla fleire ...;-)

    SvarSlett
  2. Så bra at den er kommet frem! Jeg liker de veldig godt. Fortell om en påsketradisjon eller et påskeminne da, så kan du vinne deilige såper og ;-)

    SvarSlett
  3. Hei

    Hadde vært artig å prøve en av disse såpene! Påskeminner? Hmm, male påskeegg, spise godteri fra påskeegg, påskeleirer, ski, appelsiner og påskebudskapet...

    SvarSlett