fredag 14. januar 2011

Kinableieshopping (og Funkjoggingdrømming)

I går bestilte jeg 5 kinableier og en våtpose. Siden Alvababy har et stort utvalg av bleier og sender fraktfritt. Gleder meg til de kommer, og håper de ikke er helt lik den ene bleien jeg har. Hvis disse funker fint, så er planen at det blir barnehagebleier. Hadde jo tenkt at det var greit med borrelås, men har ombestemt meg litt. Tenker det kan være det samme, så lenge bleiene er like. For så vanskelig er det jo ikke.

En av bleiene jeg har bestilt

Ellers så la Funkjogging ut nye bleier i dag, men de forsvant på en, to, tre! Akkurat NÅH har de to bleier igjen. Begge formsydde. Temaet var funky weather (nesten det i alle fall).
Happy Clouds, enda til salgs

1 kommentar:

  1. Eg bestilte 20 kinableier for eit par veker sidan, og har brukt dei ei lita veke no. Funker utmerka :) Ser nokon seier dei er litt små i størrelsa, men eg synes eigentleg dei virker større enn BG lommebleiene vi har no (begge er kneppa inn eitt hakk), så det kjem vel an på kordan dei sitt på ungen. Kanskje litt bumsete, ikkje så nette som BG (innlegget i BG fyller den på ein måte heilt), men eg bryr meg ikkje så tungt om det.

    Ang barnehagebleier så er det sikkert hipp som happ så lenge det er samme. Eg tipper at ulempa med knapper er at det er litt meir bøyg å justere når dei først er kneppa rundt livet (sjølv om det er snakk om 2 eller 4 knapper), mens borrelås er jo veldig enkelt. Det er nok berre vane, du kan jo legge ein lapp med "bruksanvisning" inkludert kor stramt dei skal kneppast, saman med bleiene. Min bhg fester dei mykje lausare enn vi gjer, kanskje det er sånn dei gjer med eingongsbleier :) Så lenge det er tett er det greitt, blir det lekkasje kjem eg til å be dei stramme 1-2 cm til.

    SvarSlett