onsdag 20. oktober 2010

Tøybleiefe

Jeg er med på noe som heter tøybleiefeens gaverunde på tøybleier.no. Det er rett og slett en hemmelig tøybleievenn. Jeg fikk tildelt min venn i dag, og jeg gleder meg til å finne gave. Samtidig som jeg er litt nervøs. Hun jeg er vennen til har skrevet et ønskebrev, og ut i fra det skal jeg finne den perfekte gave. Jeg kan selvfølgelig ikke poste brevet hennes her. Men jeg kan poste mitt eget ønskebrev.


Ønskebrev

Vi er nybegynnere og har ikke prøvd så veldig mye enda.

Gutten liker guttefarger, mammaen liker elefanter (og har kun en Muksut elefantbleie), pappaen kunne trengt noe kult for å få lyst til å skifte bleie. Han liker Canon fotoapparat og biler og fisking. Han har nevnt at Itti Bittis kubleie var kul. Vi er på prøvestadiet, men holder oss foreløpig til AIO og lommebleier. Planen er å prøve formsydd på natt etterhvert. Det jeg har planer om å prøve til det bruket er Muksut formsydd(som jeg har 2 stk av), P'tit bamboo dry, GNST. Jeg har lite ekstra innlegg (de jeg har er ganske rare...), så det har jeg lyst på. Jeg venter en celebrians lommebleie i posten, så gjerne innlegg som passer fint til den. (gleeeder meg til å prøve for første gang) Jeg har ingen sperrelag, så både ull og fleece er velkommen. Både borrelås og knapper er greit. Slites litt med hva jeg syntes er best, tipper pappaen foretrekker borrelås. I og med at jeg ikke har noen ullbukser har jeg heller ingenting for å lanolisere med. Har lyst på noe skikkelig velduftende ENI til det formålet. Jeg har ingen våtposer, tenker det blir handla inn veldig straks, men våtpose til stellebag hadde vært supert. Gutten er i skrivende øyblikk næremere 7mnd enn 6 og mellom 8,5 og 9kg. Han er litt bollete av seg (men ikke veldig). Har inntrykk av at M er passe i de fleste bleier (Itti Bitti må vi nok opp i L). Syns ofte Onesize er litt uformelige, selv om det jo er praktisk...

Har planer om å strikke og lanolisere ullteppe for å ha i senga, men jeg er treg, og om det skulle komme to i hus, gjør jo ikke det noe. Senga er vel 70X100.

Vi liker ull, ull/silke, bambus. Gutten bruker for øyeblikket 74, men vokser jo raskt.
Ellers bæres gutten i diverse bæretøy, men har ikke alltid den beste bekledningen. Føttene kunne trengt litt vindtett omtanke.

Tror det var det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar