lørdag 21. januar 2012

Go' klompenkonkurranse

Go'klompen er norsk bæretøy og tilbehør. Go'klompen er kjent for sine meitaier, som fåes med både vanlige stropper og sjalstropper. Og selene kommer også som bæresele med klips. Jeg har lenge drømt om en meitai med sjalstropper, men eldstekaren har dilla på klips, så for å få han på ryggen er det vel det som gjelder. Bæreselene kommer også i to størrelser. I tillegg til bæretøy lager Go'klompen luer, pannebånd og fottøy til bæring som heter BuggyBoots. Man kan kjøpe ferdigsydde produkter eller designe sine egne. Her er en av mine favoritter.

Laget av et sjal, med klips. Usasnnsynlig vakker!


Bli med og vinn gavekort på 1500,- fra Go' klompen. Alle som deltar får 10% rabatt på bestillinger før 31.03.12. Du kan delta både gjennom blogg og facebook. Les om konkurransen her. Og besøk Go'klompens facebookside.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg lurer på en ting som du sikkert vet svaret på ;) Jeg trenger en våtpose til å ha på badet. Gjerne en stor som denne: http://www.kellyscloset.com/RumparoozKanga-Care-Wet-Bags_p_4173.html
    Men på denne butikken har de så veldig dyr porto til Norge! Har ikke sett på maken. Og de våtposene jeg finner på norske nettbutikker er hverken særlig stor eller pene (etter min mening). Har du et tips til utenlandsk nettbutikk der portoen er overkommelig? Eller en norsk nettside som har store våtposer (i litt forskjellig utforming...?) Tusen takk hvis du har anledning til å svare :) God mandag til deg!

    SvarSlett
  2. Det heter Dymomaskin! :) Clas Ohlsson selger den! Tusen takk for tips, hvorfor tenkte jeg ikke på Etsy...? Der var det masse fint, så det er bare å velge og vrake i fine mønstre! :))

    SvarSlett