fredag 29. april 2011

Shoppepause og skrytebilder

Jeg har meg en aldri så liten shoppepause for tiden, men det betyr ikke at jeg ikke har noe å vise frem. Det er jo en grunn til at shoppepauser kommer...Jeg har nemlig shoppa MASSE til nybabyen. Noe er vaska, men mesteparten står i et nett og venter på å bli hevet til vask. Gleder meg veldig til å ta i bruk alt dette. Det har vel sneket seg inn en og annen bleie til tøybleiegutten og, selv om ikke behovet akkurat har vært prekært. Den lille såpegiveawayen min slo visst ikke an, så jeg tror jeg lar den rulle og gå frem til 17. mai. Gå hit og kommenter for å vinne to herlige, naturlige og velduftende såper fra Alveland.

Orange Diapers XS i bambus. Alldeles herlige!

To newborn fra Monkey Toe Diapers. En frontkneppet og en sidekneppet.

En small og en large Ai2 fra Little Boppers

Herlieg Ai2 fra Bright Star Baby. De tre nederste i 0 og den brune i 1.
Spøker for at det kommer flere av disse i hus.

En newborn og en onesize formsydd fra Primm n' Proper. Elsker printene!

En kanskje litt girly newborn fra The Eli Monster.

Custom longies fra Little Pants Nappies. "Mine" første strikkalongies.

Sperrelag i fleece fra Winkydinks. Søte og billige!

Samlebilde. Formsydde til venstre og Ai2 til høyre.
Gleder meg veldig til å kunne blogge actionbilder på sensommeren og høsten. Spent på hvor lenge newborn og xs kommer til å holde. Antakeligvis ikke så lenge....men da får jeg jo shoppe litt mer.

2 kommentarer:

  1. Du har visst handlet masse fint til den herlige tøybleiegutten! Stikk innom bloggen min, for der har du fått en award ;)

    SvarSlett
  2. det blir mye fint på han ja! Takk for award!

    SvarSlett